جستجوی سوالات
نمایش برجسب های سوال
نمایش سوالات متداول ویژه
سوالی در این مجموعه وجود ندارد.

خیر، دریافت پیامک برای همه مشتریان رایگان است.

خیر، این سامانه کاملاً تحت وب بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی سیستم عامل ندارد، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده (فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، اوپرا و... )  دارید.

- در صورتی که مرورگر (Browser) شما قدیمی است آن را حتما به روز کنید.

خیر گزارش تحویل (Delivery) رایگان بوده و با یک درخواست از طریق بخش پشتیبانی قابل فعال شدن می باشد.

بله از طریق هر اینترنتی، حتی GPRS (اینترنت از طریق سیم کارت تلفن همراه) میتوانید از این سامانه استفاده نمایید. سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد. چرا که ارسال پیامک توسط سرور ما انجام خواهد شد.

سرعت ارسال پیامک در این سامانه بسته به شرایط (ترافیک خطوط و صف مخابرات) بین 30 تا 50 پیامک در هر ثانیه می باشد. (1800 تا 3000 پیامک در دقیقه)

GSM Modem یک قطعه سخت افزاری است که با قرار دادن سیم کارت داخل آن به کمک یک نرم افزار میتواند از سیم کارت پیامک ارسال کند ، معایب این روش به شرح زیر است:
1. در این روش سرعت بسیار پایین ( 5 الی 10 پیامک در دقیقه ) بوده که در مقایسه با خطوط مجازی این سامانه 300 برابر کند تر است!
2. به دلیل استفاده از سیم کارت در هنگام ارسال شماره موبایل به جای خطوط مجازی 1000 یا 3000 نمایش داده می شود.
3. این روش نیاز به حضور قطعه فیزیکی برای ارسال دارد ، در صورتی که سامانه از هر نقطه جهان قابل دسترسی است.
4. نرم افزار هایی که از این روش استفاده می کنند قابل به روز رسانی نیستند .
5. امکانات این گونه نرم افزار ها بسیار کم بوده و حتی امکان استفاده از بانک شماره موبایل در آن وجود ندارد.
6. عدم پشتیبانی آنلاین و غیر حضوری یکی دیگر از نواقص این روش می باشد.
این روش هیچ مزیتی نسبت به سامانه پیام کوتاه ندارد.

بله. از آنجاییکه سرور ما در ایران و دیتاسنتر سروش می باشد امکان استفاده از سامانه به صورت "اینترانت ملی" امکان پذیر است.
این امکان برای مدارس و موسساتی که از شبکه ملی استفاده می کنند بسیار کاربردی است.
برای استفاده از سامانه از طریق اینترانت کافیست از آی پی 87.107.121.51 استفاده نمایید.

در صورتی که حساب شما منفی باشد، بدان معنی است هنوز هزینه پنل کاربری را پرداخت نکرده اید. برای اینکار از طریق بخش شارژ حساب اقدام به شارژ نمایید. هزینه پرداخت شده تا مثبت شدن حساب هزینه پنل کاربری است و پس از آن هر شارژی انجام شود،  شارژ  به حساب شما اضافه خواهد شد.

این مشکل معمولا از سمت درگاه بانک می باشد. امکان دارد این اتفاق در طول روز بارها پیش آید. در صورت ادامه، این مشکل از طریق کارت به کارت واریز را انجام داده و کد رهگیری را در بخش درج فیش واریزی ثبت نمایید.

این امر به دلیل افزایش مسائل امنیتی قرار داده نشده است. همانند سیستم های اینترنت بانک که قادر به ذخیره رمز نیستید.

بله شما می توانید علاوه بر شماره های موجود در پنل یک یا چند شماره دلخواه با پیش شماره مورد نظر خریداری بفرمایید.
از لحاظ فنی شماره های 1000 قابلیت انتخاب کامل دارند. یعنی شما می توانید 10 رقم بعد از شماره 1000 را به شکل 1000XXXXXXXXXX به صورت دلخواه انتخاب نمایید (مثلا شماره 10009121234567). در مورد شماره های 3000 می توانید 6 رقم آخر را به دلخواه انتخاب نمایید 3000NNNNXXXXXX (مثلا 30004657332211) که (NNNN (4657 سر شماره شرکت بوده و قابل انتخاب نیست.

هیچ محدودیت و حداقلی برای شارژ حساب وجود ندارد. شما می توانید به هر میزان دلخواه پنل کاربری خود را شارژ نمایید.

خیر اعتبار ریالی یا عددی موجود در پنل شما هیچ گاه سوخت نمی شود و در صورت تمدید پنل در سالهای آتی شارژ موجود نیز تمدید خواهد شد.

روش شارژ حساب در این نرم افزار به دو صورت می باشد : 1- شارژ آنلاین 2-واریز به حساب
برای شارژ آنلاین نیاز به کارت عابر بانک و فعال بودن کد دوم دارید. پس از پرداخت توسط این روش سامانه به صورت خودکار شارژ می گردد.
در صورت واریز به حساب یا انتقال وجه توسط روش کارت به کارت شما می بایست وارد سامانه شده و پس از ورود به قسمت شارژ حساب بخش درج فیش واریزی را انتخاب فرمایید. کارشناسان پس از چک کردن واریز شما آن را تایید کرده و سامانه شارژ خواهد شد.

استعلام و ثبت شماره به دلیل اینکه از طریق خود اپراتور انجام می گردد بسته به اوپراتور 1000 یا 3000 متفاوت می باشد. معمولا خطوط 3000 ظرف یک ساعت و خطوط 1000 حدودا 24 ساعت بعد ثبت و فعال می گردند. بنابراین پس از پرداخت ممکن است تا 24 ساعت ثبت شماره زمان نیاز داشته باشد. همچنین در جریان باشید که پس از سفارش شماره هزینه ی خط از حساب شما کسر می گردد.

قبل از هرچیز در صفحه اول پنل کاربری در بالای صفحه بر روی گزینه "تعرفه"  کلیک نمایید تا تعرفه فعال خود را مشاهده کنید. در این بخش ملاحظه می کنید که تعرفه ارسال از خطوط 1000 با خطوط دیگر (مانند 3000 ،2000 ، 5000) متفاوت است. بنابراین در هنگام ارسال دقت نمایید با کدام خط ارسال می کنید.
همچنین دقت بفرمایید در برخی از خطوط ضریبی برای شماره های ایرانسل در نظر گرفته شده که این قضیه نیز در تعرفه ارسال شما تاثیر گذار خواهد بود.
نکته آخر اینکه دقت نمایید که در هنگام ارسال پیامک شما چند بخش بوده است. اگر شما یک پیامک 3 بخشی ارسال نمایید هزینه ارسال شما 3 برابر خواهد شد.
استاندارد پیامک 1 بخشی برای حروف فارسی 70 حرف و برای حروف لاتین 160 حرف می باشد. در صورتی که تعدا حروف بیشتر از این تعداد شود تعداد بخش ها به تناسب افزایش می یابد.

یعنی پیامک از طرف ما به به مخابرات ارسال شده است. اینکه دقیقا به گوشی مخاطب رسیده یا خیر پس از کلیک بر روی گزینه "به روز نمایی گزارش تحویل " قابل استعلام است. اگر در بخش گزارشات ارسالی این گزینه را ندارید از طریق بخش پشتیبانی درخواست فعال سازی این بخش را ارسال نمایید.

پیامک های ارسال نشده را باید به دو گروه تقسیم کرد: پیامک هایی که به هر نحوی ارسال نشده اند و پیامک هایی که ارسال شده اند ولی Deliver نشده اند.
مثلا اگر یک شماره موبایل غلط باشد یا برای مدت زیادی خاموش باشد، یا از طرف مخابرات به درخواست خودش دریافت پیامکش مسدود شده باشد، یا به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود، هزینه باز خواهد گشت. ولی در مواردی هم ممکن است پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکلات آنتن های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد. این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نخواهد شد. به تبع شرکت هم قادر به بازگرداندن چنین هزینه ای نخواهد بود.

بر روی هر پنل ممکن است چند شماره عمومی ( اشتراکی ) و یک یا چند شماره اختصاصی در اختیار شما قرار داده شده باشد. باید دقت بفرمایید که فقط شماره های اختصاصی هستند که دریافت دارند.
در صورتی که هیچ یک از شماره های شما اختصاصی نیستند می توانید یک یا چند شماره اختصاصی دلخواه جهت ارسال و دریافت خریداری نمایید. 

کار منشی پیامک این است که در صورتی که یک پیامک به سامانه ارسال شد عینا متنی که شما تعیین کرده اید بدون هیچ شرطی برای مخاطب ارسال گردد. اگر می خواهید برای منشی شرط بگذارید یا آن را به گونه دلخواهی تنظیم کنید باید از بخش "تحلیل گر پیامک " استفاده فرمایید.

خطوط عمومی خطوط معمولا خطوط رندی هستند که توسط ما از اوپراتور مربوطه خریداری شده و جهت رفاه حال کاربران به صورت امانی در سامانه قرار داده شده است. از آنجایی که این خطوط به نام شرکت هستند و مسئولیت تمامی ارسال هایی که از این خطوط صورت می پذیرد مستقیما برعهده شرکت می باشد، تمامی پیامک های ارسالی از این خطوط قبل از ارسال باید توسط ما تایید شوند. بنابراین ما این خطوط را فقط در بخش های ارسال منطقه ای، ارسال انبوه و ارسال به کد پستی قرار داده ایم. چرا که این بخش ها توسط ما تایید می شوند.

خیر. خطوط عمومی ماهیتا عمومی نیستند. بلکه یک شماره است که به صورت اختصاصی توسط ما خریداری شده و به چندین کاربر تخصیص داده شده و با این کار به اشتراک گذاشته شده است. به همین دلیل این شماره عمومی یا اشتراکی نامیده می شود.

همانطور که توضیح داده شد، مسئولیت کلیه ارسال ها از این خطوط بر عهده ماست. بنابراین هر پیامکی که احساس شود مشکلی برای این خطوط ایجاد کند از طرف ما تایید نخواهد شد. به عنوان مثال : پیامک های پزشکی و درمانی، تبلیغات لاغری، تورهای خارج از کشور، ارز، سهام و وام های بانکی، فروش قطعات زمین، آپارتمان و املاک و....

تمامی ارسال هایی که از بخش ارسال منطقه ای-هدفمند انجام می شود چه از خط اختصاصی چه از خط عمومی توسط ما تایید می شود. بنابراین ممکن است تا چند دقیقه زمان ببرد تا تایید انجام شود

بنا به دستور مستقیم شرکت مخابرات کلیه پیامک های که در مورد حوزه پزشکی، پیرا پزشکی و ... باید توسط نظام پزشکی تایید شود. بدین منظور پزشکان محترم با مراجعه به نظام پزشکی می توانند به سادگی مجوز تبلیغات خود را درخواست نموده و برای ما ارسال کنند.

خیر هیچ محدودیتی وجود ندارد. این نرم افزار قادر است تا 5 میلیون پیامک را در یکبار ارسال نماید و در این مورد کامل تست شده است.

گزینه ها در نرم افزار بسته به سامانه ای که خریداری کردید فعال و یا غیر فعال می باشند. در این خصوص می توانید از بخش پشتیبانی درخواست خود را مبنی بر فعال سازی گزینه اعلام فرمایید.

اگر دیتابیس ارسال منطقه ای (هدفمند) برای برخی مناطق یا محله های استان تهران موجود نیست می توانید از طریق ارسال به کد پستی عمل نمایید. کافیست 3 یا 4 رقم کد پستی منطقه خود را وارد کرده و به تعداد مورد نظر ارسال فرمایید.

در صورتی که سیستم شما بر روی نمایش به صورت کد باشد، می توانید کد هارا به صورت تک تک در بخش دریافت شماره قرار دهید تا شماره متناظر کد را دریافت نمایید. اگر مصر به دریافت کل شماره ها هستید از طریق بخش پشتیبانی درخواست دهید تا نمایش کامل شماره ها برای شما فعال گردد.

بله این امکان وجود دارد ، ارسال ترتیبی دقیقا به همین منظور ایجاد شده است.
نوع ارسال را روی ترتیبی قرار دهید.
شاخه مورد نظر را انتخاب کنید. متن را نوشته و به مرحله بعد بروید.
در این مرحله تعداد ارسال را روی 10000 قرار داده و از ردیف 1 ارسال را انجام دهید.
روز بعد همین روال را طی کنید فقط تعداد را روی 20000 (باقی مانده از 30 هزار تای باقی مانده ) قرار داده و ردیف را 10000 تنظیم کنید تا از ادامه ارسال روز گذشته ارسال شود.

در بخش ارسال به کد پستی نقشه کد پستی تهران تا 3 رقم موجود است. همچنین از طریق  سایت هایی مانند کتاب اول می توانید کد پستی را جستجو نمایید.

مخاطبینی که وضعیت پیامک برای آنها به شکل مذکور است در لیست سیاه مخابراتی قرار دارند که در سوال بعدی به صورت کامل توضیح داده شده است.

مخابرات یک پیامک برای مشترکین ارسال کرده است با مضمون عدم دریافت پیامک تبلیغاتی. مشترکینی که به این پیامک جواب مثبت داده اند دیگر از خطوط 1000، 2000 و 3000 پیامک تبلیغاتی دریافت نخواهند کرد.
در خطوط 1000 و 2000 پس از ارسال پیامک به چنین مشترکینی نوع گزارش تحویل "نرسیده به مخابرات" و در خطوط 3000 گزارش مبنی بر "ارسال نشده" ارائه می گردد.
برای رفع این مورد مشترک باید با شماره 9990 از تلفن همراه خود تماس گرفته و درخواست خروج از لیست سیاه را اعلام کند.
دقت نمایید که برخی از خطوط 1000 ، 2000 یا 3000 متعلق به شرکت ها و ادارات دولتی و مراکز حساس بوده (مثلا خودرو سازی ، بیمارستان ها ، وزارت خانه ها و..) ، این خطوط شامل لیست سیاه نمی شوند. بنابراین دریافت پیامک از چنین خطوطی نشان دهنده دریافت پیامک تبلیغاتی از سایر خطوط نمی باشد.

تمامی پیش شماره های فوق از طرف مخابرات به اپراتور های مختلف تخصیص داده شده اند. بنابراین تفاوت اول این خطوط در اپراتور ارائه کننده و سیاست های آنهاست.

بله امکان ارسال پیامک با نام تجاری با شرایط زیر امکان پذیر است :
o ارسال پیامک با نام تجاری به اپراتور همراه اول امکان پذیر نمی باشد ( ایرانسل و تالیا امکان پذیر است )
o هزینه هر پیامک با نام تجاری حدودا 10 برابر یک پیامک فارسی عادی است.
o نام تجاری قابلیت دریافت پیامک ندارد.
o نام تجاری باید کمتر از 10 کاراکتر و لاتین باشد.
o هزینه فعالسازی هر نام تجاری 50 هزار تومان می باشد ( فعالسازی روی بسته پیشرفته رایگان است )

بله امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها از طریق ارسال بین المللی امکان پذیر می باشد. هزینه پیامک های بین المللی نیز در حدود 5 تا 6 برابر هزینه پیامک فارسی عادی می باشد.

بله، فعال سازی هر نام تجاری و شماره بین الملی هزینه دارد. هزینه هر نام تجاری و هر خط بین المللی بدون امکان دریافت 50 هزار تومان می باشد.

برای اینکار کافیست وارد بخش تنظیمات > انتقال ترافیک شده و آدرس سایت خود را با پارامتر های مورد نظر تنظیم نمایید. همچنین می توانید از طریق متد GetMessages از طریق وب سرویس پیامک های دریافتی خود را دریافت نمایید.

بله، طبق قرارداد  هزینه شماره اختصاصی + 20% از هزینه کل قرار داد به عنوان هزینه راه اندازی کسر شده و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد.

نمایندگان می توانند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) یا SubDomain از سامانه استفاده کنند. کافیست ابتدا یک دامنه از یک شرکت معتبر ثبت دامنه تهیه کرده سپس DNS های دامنه خود را روی DNS های شرکت تنظیم نمایند (Ns1.Payamak-Panel.com و Ns2.Payamak-Panel.com) و یا اگر زیر دامنه باشد آن را روی آیپی سرور (87.107.121.51) شرکت تنظیم نمایید تا کاربران شما از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند. دقت نمایید برای زیر دامنه نباید روی آیپی Redirect شود بلکه باید در بخش DNS Server یک A Record اضافه گردد.
نمایندگان محترم نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) نداشته و فضای نا محدود در اختیار ایشان قرار می گیرد.
نمایندگان می توانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود(اعم ازمتن کپی رایت، اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و...) را در نرم افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه کنند.

برای فعال سازی پرداخت الکترونیک باید با بانک مورد نظر تماس گرفته و درخواست فعالسازی درگاه پرداخت الکترونیک بدهید. بانک های پیشنهادی ما به ترتیب بهترین سرویس دهی به شرح زیر است:
1. سامان
2. پارسیان
3. ملت
4. پاسارگاد

در هنگام عقد قرارداد و دریافت درگاه باید آیپی بانکی مارا به بانک اعلام بفرمایید (87.107.121.50). همچنین در صورتی که با بانک پارسیان قرارداد بسته اید باید به ایشان بفرمایید تا در گاه را روی PECCO24 تنظیم نمایند.

خیر این رمز کارت یا حساب شما نیست بلکه هنگامی که با یکی از بانک ها قرار داد می بندید و پرداخت الکترونیک می گیرید ممکن است رمزی به شما بدهند که در راهنما برای هر بانک به صورت مجزا در راهنمای پنل نمایندگی توضیحات داده شده است.